I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, January 18, 2015

hidup perlu diteruskan.... 2015 satu permulaan baru

assalammualaikum,mungkin dah agak lewat utk buat post new year...  ini cuma satu coretan..

tahun 2014 sudah meninggalkan kita. buat diriku sepanjang 365 hari pada 2014 telah mengajarku mcm2. peristiwa pahit.. dan mcm2.. ia mengajar aku erti ketabahan dan kecekalan. membesarkan dua anak tnpa seorg suami amat susah. berat mata yg memandang hanya aku g tahu beban yg dipikul. 

sepanjang itu juga, ku bertemu bermacam jenis manusia. mencari seorg yg ikhlas ibarat mencari sebatang jarum di padang rumput. ku tetap bersyukur kerana ia membuatkan aku sedar bkn kemewahan, keseronokkan dunia yg dicari. tp keberkatan.. 

hati yg kosong terus berkelana bersama ingatan dan kenangan bersamanya. mana mungkin dpt ku cari insan yg serupa dia. bkn mudah utk menerima hakikat... syukur aku diberi kesabaran ... dan berkat kesebaran alhamdulillah allah pertemukan aku dgn seseorg. insan yg ikhlas menerimaku dan juga anak2.. alhamdulillah perhubungan direstui ibu bapa. semoga allah berkati perhubungan ini ..masih jauh perjalanan harap dipermudahkan. mungkin ini jodohku.. dan aku bersyukur atas apa yg ditakdirkan. sesungguhnya Allah lebih mengetahui segalanya. Dia tahu apa yg baik utk hambanya. 

2015 satu permulaan... aku melangkah penuh harapan... kuyakin allah sentiasa bersamaku. 
al fatihah utkmu sygku... xpernah terluput dari ingatan. 

No comments:

Post a Comment