I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Wednesday, July 7, 2010

Nurkilanku: bertemu dan berpisah..

bertemu dan berpisah adat manusia biasa
hilang di mata namun dihati tidak lupa
berdoalah kita agar aman dan sentosa
moga bertemu kita lagi di lain masa
T_T

hari ini tamatlah latihan industri aku di FARMINA BIOPLUS IND & CONS
sepanjang aku berada di sini mcm2 yg aku pelajari...
mcm2 pengalaman baru yang aku tempuhi...
kat sini pun aku jumpa ahli keluarga baru... sebab kami semua dh serasi mcm keluarga...
bila bekerja buat sama2... penat sama2... tension sama2.... gelak sama2....

mmg bestlah praktikal kat sini....

terima kasih kepada semua staff FARMINA BIOPLUS ( kak ida, kak sal, halim, hakim, linda, zira, bella dan yg dihormati Dr farmina dan Dr Nasir )

semoga syarikat Farmina Bioplus akan terus suksessssss !!!!! insyaallah....

No comments:

Post a Comment