I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Friday, July 16, 2010

nurkilanku: zaman remaja yang semakin berlalu

10hb 7....
hari lahirku berlalu dgn penuh meriah...
thanx kat semua yg sambut with me
and smua yg wish me happy besday....
im very happy...

bila umur dah berganjak ni.... aku sedar something..
yang aku semakin meninggalkan zaman remajaku
zaman yg penuh keriangan dan gelak ketawa
penuh dengan kenangan yang indah....

dan seorang demi seorang kawan2 ku menamatkan zaman bujang mereka....
meninggalkan alam remaja dan beralih ke alam keibu bapaan...
bila aku jumpa balik kawan2 lama... rata2 mereka dah bertunang...
bila jumpa pon masing2 jaga kelakuan.... nak gurau lebih2 x leh...
masing2 ada comitment msing2...
hepi utk kawan2 yang semakin matang...

aku????
aku bila lg???
adakah sudah bersedia meninggalkan alam remaja?
hahahahahaha jiwa aku masih 17....
masih leh enjoy!!!!!

No comments:

Post a Comment