I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Thursday, September 22, 2011

kenapa org x boleh tgk kita senang?

Pelik kan bila masih ada orang yang tak puas hati dgn kita walaupon kita dah x kacau org..
ape la nak jadi...
bak kata Jambu~ape pon x boleyyy.. mmg betul la.. kita buat baik pon ada yang x suka apa lagi kalau kita buat jahat...

saya x cakap yang saya ni baik sangat, tp mak saya dah didik saya dengan baik. X pernah saya nak suka cari2 pasal dengan orang. Saya lebih suka diamkan diri ataw lebih tepat lg BUAT HAL SENDIRI..

Hari ni tetiba je saya dapat msj dari sapa ntah yang tuduh saya bukan2.. siap anta msj XXXX lg.
Plzz la sungguh pervert. Tp seram jugak bila dpt msj mcm tu. Ye la saya kan ramai peminat. Mana taw ade yang psycho ke.. (perasan la plak)..

Saya amik keputusan utk ignore je msj2 yang mengarut tu... makin dilayan kang makin menjadi.. Tp dlm masa yang sama kena amik langkah berhati2, yeah kalau kita tgk kat paper ade mcm2 berita keganasan manusia ni. Manusia skrg ni dah bertambah kejam.. astaghfirullah mintak2 dijauhkan perkara yang buruk...
so mulai skrg x maw la jalan sorang2..takuuuut

No comments:

Post a Comment