I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Friday, September 2, 2011

makeup kit yang tersangat la i loikeeeee


perempuan mmg x leh dipisahkan dengan makeup..
maknye time2 hari raya macam ni... mestilah kita nak cantik2 utk hari raya kan?
mmg kelassss ko jah..

kat sini saya nak share 2 produk maybeline yg mmg telah membuatkan muka saya berseri2 di aidilfitri..smpai pak mat tempe tgk pon leh terbabas..hakhakhakhak
















haaa.. ni la dia cik kiah... produk yg saya ckp tu..
maybeline hypersharp liner dan maybeline BB cream clear smooth..
harga mmg berpatutan.. (habis duit elaun) x la mahal..tp utk student yg mcm saya ni..telan air liur dulu la... tp x pe...yg penting berbaloi..

bb cream ni walaupon kecik..tp power gak.. pakai sket je, titik kat dahi, pipi n dagu..pastu ratakan..
pastu pakai la bedak mcm biasa..kesan dri pakai BB cream ni dia ttup smua cela, melembabkan kulit , maratakan tona kulit n wat solekan tahan lama. nmpak natural je. x de la nmpak cm tepung gomak muka tu..heeeee

lagi hypersharp liner plak.. mmg 5 star la saya bg.. x comot n senang nak pakai... tahan lama .
mcm saya ni suka pkai eyeliner mcm arab sket.. so mmg senang la nak bentuk..

dua2 produk ni mmg very te best... terbaeeeeekkk















ni la muka saya menggunakan dua produk ni.. x de edit2 ok..


selamat hari raya~~~<3

No comments:

Post a Comment