I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, August 21, 2011

x sabar nak balik rayaaaaaaaa

hari ni dah 21 ari kita puasa... wahhhh kira lg 9 ari nak raya la kan.. eyahoooooo
mak saya ckp dia dah beli 2 pasang baju raya utk saya... i love u la mom..haha
kepala otak dah terbayang2 umah dah... projek akhir depan mata pon mcm dah x nmpak je
walaupon lokasi saya bera da sekarang ni x de la jauh sgt dri rumah...(jb dgn bp bukn jauh sgt pon)
tapi kerinduan terhadap kedua ibu bapa amat membuak2...

raya kali ni saya nekad x maw mak saya masak... biar anak dara dia ni yg masak... hehehe
mampu??? mestilah mampu.... bila lg maw tunjuk skill memasak..
kat internet sepah2 resepi masakan...(opppssss kantoi plak)

ari ni saya amat berharap Mr F dtg umah sekali dgn family dia...
malu pulak tetiba (ehhhh ngada2)
ye la...kang x pasal2 jadi adengan merisik pulak... hahahaha berangan lebih
berdebar ni... ye la first time nak jumpakan family dia dgn family saya... sapa yg x berdebar?
hope everything will go fine~lebiu laaa

to all kawan2 yg tahu di mana lokasi rumah saya..jemput2lah dtg umah ye... insyallah akan diberi layanan yang terbaeeeeekk..

selamat menyempurnakan ibadah puasa...n selamat berhari raya <3...<3



No comments:

Post a Comment