I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Wednesday, January 26, 2011

have u ever sleeping with a broken heart?

cinta...oh cinta....dalam bahasa inggeris disebut love
dalam bahasa spanish amor
apepun bahasa... ia ttp sama

have u ever sleeping with a broken heart...
at night u crying when u thinking about the one u once love in your love...
how u just wish that when u wake up the next day...n its all a dream?
that u still have the person u love next to you?

i experiencing this since the breakup...
and i juz cant believe that what we have is gone...
yes things happen...
it juz happens
what more that i can say?

di depan org.... aku mengukir senyuaman serta bergelak ketawa
seolah2 tiada apa yg berlaku
bahawa aku ni seorang gadis yg periang dan suka berjenaka
tp aku juga manusia biasa yang mempunyai hati....

tiada guna utk aku mengenang kembali segala yg pernah aku kecapi bersamanya...
kerana semakin dikenang.... semakin sakit
tetapi.... i have to let it out of me... kerana telah kusimpan lama didalam hati
mungkin aku telah terbiasa di sayangi olehnya.... suaranya masih terngiang2 memanggilku sayang
tp kini semuanya sudah tiada
dan aku harus menempuhi hidup ini.... yes i have i long way to go

mujurlah aku masih ada keluarga dan kawan2 yang sangat mengambil berat serta sayang kepadaku...
betul kata org sayang kepada keluarga dan kawan2 akan kekal....
sayang kekasih hanya sementara... bila dah putus... hilang semuanya

malam ini... ketika ini...akan menjadi kali yg terakhir aku mengenangkannya.... aku xkan ingt kembali kenangan2 manis kami berdua da segalatentang dirinya.....
dan ini yg terakhir kali aku mngucapkan~saya rindukan awak....
dengan ini saya biarkan segalanya berlalu...... biarkan ia pergi....

mulai esok.... aku hanya ada diriku.....

No comments:

Post a Comment