I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, January 23, 2011

PeNaNaM AnGgUr yG BeRjAyA~hahahaha

hahai
wassup my frends
tgk je la tajuk post aku hari ni~hahahaha

sudah sebulan aku dduk kat rumah...
bekerja sebagai penanam anggur yg berjaya
hahahahaha
menganggur je ni

kat jobstreet dah berlambak aku anta resume
marketinng n sales, hr, kerani... mcm2 la
tapi smpai skrg ni x de lg rezeki aku ape leh wat?
sabar je la
kat PG pun dah try jugak..
minggu lepas baru je anta resume kat kilang2 yg nak pakai bahagian admin dgn hr
but still dont have answer yet
tadi aku interview jawatan pembantu klinik
x pasal sampai jawatan tu pon aku balun gak
dari dok umah x de hasil....

tension taw..kat umah perabis beras je
bayangkan sehari sampai 6 kali makan...
mak aku cakap: ni anak org ke anak jin ni?
hehehe rileks mak

sebelum 2 dua mggu lepas aku ade la keje sebagai sales promoter
kat kedai telekomunikasi... aku ingat keje kat celcom center
rupanye keje kat sebelah celcom center
keje 5 hari aku dah berhenti
x tahan la berjemur...muka dah mcm dayang senandung
tambahan plaksuasana kerja dia yg aku x brape suka
kena kejar customer ok lg..
tp bab org curi customer aku yg x tahan tu

esok aku ade lginterview kali ni kat golf resort
kawan aku suggest..
hopefully yg ni aku dapat la
apepun aku xkan berhenti usaha mencari kerja
DEMI MASA DEPAN DAN KESENANGAN KELUARGA~EWAAHHH

No comments:

Post a Comment