I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Monday, April 4, 2011

hari yang malang

malang mmg x berbau...
arini.... mak dgn adik aku terlibat dalam kecelakaan
disebabkan kesalahan org lain yang x pikir panjang parking tgh2 jalan...
adik aku lost control motor dia..
selamat x kena langgar kereta lain...

adik aku x lah parah sgt... teseliuh kat kaki dan luka2 ringan je
but kesian mak...
kaki tercucuk stand motor
penat pujuk dia pg klinik tp dia x nak...
sedih tgk mak mcm tu... dia sanggup tahan sakit sbb kos rawatan kat klinik mahal katanya

rabu lepas ayah aku excident.. sbb tiba2 gelap mata masa bawak moto...
smpai skrg ni leher dia sakit...

tetiba aku rasa macam aku ni anak x berguna....
bnyak duit ayah dan mak habis utk sekolahkan aku tggi2...
sampai skrg aku belum dapat kerja yang sesuai dgn kelulusan aku
patutnya umo mcm aku ni at least dah ade kereta..

aku sedar aku ni bnyak menyusahkan mak ayah...
mmg niat aku nak cari kerja yang bagus dan senangkan mereka
aku sayang sgt keluarga aku... terlalu sayang...

mak ..ayah... akak ija janji... akak akan usaha untuk senangkan mak dgn ayah..
i love u so much...

No comments:

Post a Comment