I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Friday, April 22, 2011

miscommunication???

miscommunication je tu...
dah masuk 4 bulan aku menyepikan diri dari segelintir orang yg aku x nak sebut disini
bukan bermakna aku menyombongkan diri
atau saja2 je putuskan perhubungan
tapi sepanjang 4 bulan ni im in a rehab (cewah mcm lindsay lohan plak)
bukan rehab sbb dadah
tp rehab dari masalah yg menyesakkan kepala otak
lebih baik aku dekatkan jauhkan diri dari mereka sbb aku tahu bukan mereka leh tolong pon
biarlah family aku je yg tahu...

tapi yg x sedap tu...adelah kata2 yang kurang enak di post2kan di laman muka buku(facebook) yang agak tidak best dilihat...and i know they are talking about me..
bak kata pepatah.. mulut tempayan leh la kita tutup..tp kalau x mulut orang tutup macam ne pon ttp berkata...
tu la dia penyalahgunaan laman sosial... kalau kome tak puas hati jemputlah bertandang ke rumah.... luahkan segala ketidakpuasan hati kome....

apa besar sangat ke masalah kita ni smpai kome nak wat lagu tu?
lagu ape ??? lagu sumbang dah tu
kome sumer bukan tahu ape yg berlaku sebenarnya kat aku...tapi sesedap tangan je menaip pasal aku..
yang aku tahu apa yang aku pikir sekarang ni nak senangkan hati mak bapak aku..
aku masih lagi menjaga tatasusilawati (eh silap) tatasusila sebagai orang malaysia yang berbudi bahasa dengan tidak mengutuk korang balik dlm FB
cukup baik aku jaga air muka korang sbb korang bukan orang lain darah daging ke juga...

kepada kome2... awok x marah pon...awok rileks je..... nnti la kita jumpa kita ceciter ape masalah kome.... ok.... daaaaaa




No comments:

Post a Comment