I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Thursday, July 14, 2011

being 24... OMG



what? im 24 years old now? 10 julai lepas genap lah umur sy 24...

eleh.. bukan ape sgt pun normal la kan.. umur mmg akan bertambah..

ade ke umur org berkurang.. kalao ade mmg dah x lama la tu


is everything is different when i am 24?~~~duuuuh

maybe yes... maybe not...

in terms of keremajaan saya sedar saya semakin kurang remaja... hahaha

tp masih ade lg yg x caya that i am 24.. penah sekali tu og ingat saya baru pas spm...bahaha



but i am still me.. a fun n loving person... hidup ku penuh ceria serta warna warni kerana ada mereka yg menyayangi saya.. senyum itu perlu... ketawa pon sama... itulah say
maybe akan selamanya mcm ni...


dari segi kematangan... ade la kemajuan.. sbb saya mula berfikir jauh

saya nak capai visi dlm hidup..iaitu membuka bisnes sendri..

selain tu saya nak rasa ada kereta dan rumah.. kalau boleh nak hantar mak ayah pergi haji.

bila dah meningkat umur ni...masa yg ade semakin suntuk.. i have to work harder


kahwin??/ mmmm buat masa terdekat ni x terpikir lg,,, lagi pon kampung boy pun masih lg berusaha utk menjana pendapatan..

so kami sama2 tumpukan kat kerja.. insyaallah ada jodoh






p/s~ age is just a number.... yg penting ialah mcm mane kita nak mengisi hidup kita ni...

No comments:

Post a Comment