I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Friday, July 1, 2011

julai datang lagi

bulan itu dtang lagi...
no 7.... ramai ckp 7 tu no bertuah..yekot
bulan 7 jugala bulan kelahiranku

julai....
apa yang ada dengan julai??
gembira?
sedih??
yang pastinya umur saya akan meningkatlah...huuuuuuu
tapi tu semua tolak tepi coz age is just a number..

tapi usia juga menunjuhkan tempoh masa... ramai yang usia mcm saya ni dah beranak pinak..
tp itu bukan goal saya..
usia menunjukkan tempoh saya utk mencapai goal tu semakin singkat...
takpe ..saya ttp akan mencapai goal tu... kerana saya yakin boleh

oh julai..
diharapkan semuanya akan menjadi kegembiraan...
yeah... 7 is lucky...
walau apepun yg terjadi hari ini atau lusa... impian yg tertanam dalam jiwa ttp sama
~saya akan berjaya dapatkan apa yang saya nak...insyallah~

No comments:

Post a Comment