I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, July 3, 2011

saya bukan sombong cuma selesa buat hal sendiri

sekarng ni sudah masuk bulan 7...
sudah setengah tahun saya memulakan hidup baru setelah kedukaan yang melanda tahun lalu...
setelah apa yang saya lalui.. buat saya sedar yang selama ini saya telah tersilap membuat pilihan
tapi x guna menyesal.. sebab ia telah mengajar saya bnyak benda didlam kehidupan.
mujurlah keluarga setia disisi diwaktu saya susah.. i love them so much

benarlah kata orang sejauh mana pun kita lari..kita tidak dapat lari selamanya.
saya dah lari dari mereka2 yang saya x mahu berdamping...
baru-baru ini saya dengar mereka sibuk bertanya mengenai saya...
kebetulan pula saya dah pergi jauh...dah no h/p pon saya tukar
x tahu lah kenapa mereka mencari saya...sedangkan dulu macam2 mereka kutuk dan hina saya

saya bukan sombong atau lupa diri... selama saya menghilangkan diri ni, saya banyak fokus kepada diri sendiri.
saya nak capai apa yg selama ni saya idamkan.. bukan hanyak keseronokkan didunia yang saya cari.
tapi bekalan untuk masa akan datang. kerana saya nak bals jasa ibu dan ayah yang bersusah payah demi saya.

saya x membenci mereka, sbb mereka pun darah daging sendiri..
saya x pernah berdendam...
cuma saya menjauhkan diri untuk kebaikan diri... kali ini saya lebih berhati2 agar tdak mudah percaya orang.
lambat laun kami akan tetap bersua muka.. dan kali ini saya tidak akan lari...
saya akan berdepan dengan senyuman...

p/s : sekali kita jatuh didepan orang.. mereka akan tetap ingin lihat kita jatuh... tp kali ini saya sudah siap sedia.

No comments:

Post a Comment