I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, March 27, 2011

cintan-cintun

bila bercinta...
hati terasa berbunga2...walaupun org x nmpak bunga2 tu (yg nmpak cuma empunya diri)
bila bercinta...
tersenyum je sentiasa walaupon kena marah dgn bos (paling parah tido pon senyum)
bila bercinta...
asik tengok henpon je..cover konon2 tgk jam (padahal jam tangan besar2 kat tangan tu)

ni antara simptom2 org bercintan cintun
bnyak lg...tp yg ni je kot paling ketara...

aku???
ade la sket simptom2 diatas yg kena mngena dgn aku,,.,,, ceewaaah

tp ntahla... kenapa aku skrg ni senang jeles?
padahal aku bukan jenis senang jeles...
aku pon ramai kawan lelaki... x terkecuali yg syok kat aku (perasanlah pulak)
tp skrg ni aku dah malas nak melayan admirer2 aku....
diorg ajak kuar pon mcm malas je nak gerak
kalo dulu pantang diajak

kenapa aku jeles???
mungkin sbb dia ensem... oppsssss bukan hensem tp good looking (x leh puji lebih nnti perasan plak mamat tu)
sbb dia ramai kawan perempuan... mmm mungkin bukan kawan..tp dah memang kerja dia berjumpa orang
tp kekadang ada gak yg mcm nak mggatal dgn dia (terus aku bertukar jd hulk)

so sekarang ni aku tgh nak menjaga emosi... x maw melenting ...
try to act normal.... but sometimes i cant
adooooiii ape nak jd ni mizz hermosa????
bila hot bertemu hot ni la dia jadinye... tp tu yg wat ia menjadi semakin menarik
he is totally different...hahahaha

No comments:

Post a Comment