I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Monday, March 21, 2011

tak perlu kata apa2...senyummmm



bila org kutuk kita....kita perlu senyum...
bila orang dengki kat kita.... kita pun senyum je....
kalau saya senyum... awak pon perlu senyum balik....
tp kalau dah org tu x nak senyum nak wat cemana....


bila orang mengata kita di belakang... x payah la nak balas2 balik
ringan sket la dosa aku yg x terbawak lg ni...
(hahahahahahaha)
sebaliknya aku doakan agar tuhan bg kebaikan kat dia....
dalam hidup ni mmg kita x dapat nak puaskan hati semua pihak...
ada yang memuji dan x kurang yang mengata... (ade aku kesah????)
bg yg memuji terima kasih...yg mengata pun aku ucapkan beribu terima kasih...
x de duit kecik la nak bg...heheheheheh

kesimpulannya... x perlu kata apa2 ..senyum......muaahhhh...xoxo

No comments:

Post a Comment