I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Thursday, May 19, 2011

SENTAPPP la... adoilaaaaaa

kenapa saya sentap???
mana x sentapnye kiah oi!!!! kalau baca surat khabar ade je berita yg wat sentap...

x silap paper ari rabu(harian metro) ada berita pasal isteri kemaruk cinta lelaki iran...
kahwin dah 10 tahun, mulanya isteri yang baik. tapi bila dah berkenalan dgn lelaki iran terus kemaruk angau sampai mintak cerai kat laki dia..
kesian sang suami... apa lelaki melayu kurang ke kualitinya??

saya cuba la tanya2 mereka2 yg lebih berpengalaman...ternyata lelaki foreigner (x kisah la iran ke arab ke turki ke) mempunya kemampuan yg dasyat di ranjang...(ooooopppssss)
begitukah??? agaknya sbb tu la si isteri yg curang ni mabuk asmara sampai x nak pisah dgn lelaki iran tu...

ada gak yang bagitau kat saya yang lelaki dari negara asing ni pandai ayat... romantik la kononnye... ala kalau ditranslate ke bahasa melayu ape diorg ckp tu sama je cuma dgr je sedap sbb bahasa lain... ape laaaaa

nak nasihat sket ni~wahai isteri..kamu tahu ke apa hukumnya menipu suami.. bukan setakat menipu ni. tapi dah memalukan serta curang kepada suami. bertambah2 dosanya. kalau keseronokkan dunia yang diidamkan semua itu sementara. ingatlah mereka bukan org kita...lambat laun mereka akan tinggalkan negara kita dan balik ke negara asal mereka..
so tinggallah ko sorang2 jenab oii... time tu nak nangis air mata darah pon x guna.

jangan lah sampai jadi yang dikejar x dapat ..dikendong berciciran..kejar cinta lelaki iran sampai sanggup ketepikan mahligai yg dibina bersama... dulu ko gak yg kemaruk nak sgt kawen dgn laki ko... ni dah jumpa jantan hidung mancung terus lupa yg ko tu pon jawa gak.( emosi plak tetiba..hahahahah)

kepada isteri2 diluar sana... bukan susah untuk kita nak masuk syurga~bila kita jadi isteri yang taat kepada suami ...taat kepada allah serta menjaga keluarga dgn baik...syurga menanti kita disana kelak...amin...




No comments:

Post a Comment