I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Friday, May 27, 2011

Posto!!!! Posto!!!

hari ni saya mendapat kunjungan dari pos laju...
rupa2nya surat penerimaan INSEP dah sampai.... eyahooooooo
apa tu INSEP?
INSEP adalah progam peningkatan kemahiran industri untuk siswazah
dan saya mengikuti diploma eksekutif pengurusan perniagaan dan keusahawanan di UTHM

INSEP ini adalah salah satu langkah kerjaan untuk membantu graduan yang masih belum ada pekerjaan..dengan menawarkan perbagai kursus bagi meningkatkan kemahiran. slain tu siswazah juga dapat menimba pengalaman bila praktikal di syarikat2 terpilih.

7 bulan bukan lama sangat...lagipon dah memang rindu sgt kat batu pahat.... apa yang bestnya kat batu pahat??? sebab dia tenang...dan kos hidup kat sana pon murah.

harap2 dgn mengikuti program insep ni dapat la bantu saya dapat kerja dimasa hadapan. banyak lagi benda yang saya nak capai tp masih belum capai lg.

kahwin??? tu nantilah dulu..walaupon ramai kawan2 sebaya dah kawin dan beranak pinak...dulik apa yang penting kena kejar masa hadapan..

so mulai 6hb jun ni... saya akan berada di parit raja. x sabar nak kesana. walaupun hati ni berat juga nak tinggalkan mak dan ayah. tp ini demi masa depan.

semoga ini adalah permulaan kepada sesuatu yang baik..insyaallah

No comments:

Post a Comment