I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Monday, May 9, 2011

Steven Tyler suka cilok baju anaknya?? haha

Steven Tyler Suka Pakai Baju Liv Tyler

(diambil dari www.murai.com.my)

Bunyinya macam tak masuk akal. Tapi, hakikatnya, begitulah. Rocker Steven Tyler yang juga vokalis Aerosmith dan merangkap juri pengkritik American Idol 10 ini memang gemar memakai baju-baju anak perempuannya, Liv Tyler.

Perkara ini telah dinyatakan sendiri oleh Liv Tyler yang juga bintang Lord Of The Rings ini.

Katanya, ayahnya, Steven Tyler suka mencuri baju-baju yang ada di dalam almarinya. Malah, apa saja Liv yang disukainya itu, dia akan terus memakainya dengan sewenang-wenangnya.

aku sarankan kat liv pasni kat dalam almari tu letak je lingerie, g-string, pantyhose... jadi bapak dia gerenti x amik... yang baju2 semua tu pos laju ke aku kan senang...leh aku tolong jagakan...hahahaaha

xsangka rupanye bapak dgn anak pompuan pun leh kongsi baju..selalu mak dgn anak je... tp kadang2 aku cilok gak baju bapak aku... sbb bapak aku ni ade stail..hehehehe

No comments:

Post a Comment