I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Sunday, June 5, 2011

sulah sampai....owh batu pahat

eyahoooo... guling2,,,
saya sulah smpai ke batu pahat dgn selamatnye
biarpun terpaksa menaiki 2 bas dari rumah...
alhamdulilah..terima kasih kpd kedia ibu bapa yg sanggup bersusah, kena hujan kerana menemani saya
kesian pulak tgk mereka...kena susah2 naik turun bas..
itulah yg membakar semangat saya untuk terus berjaya.... i do this for u...

batu pahat ...sama seperti dulu...bnyak kenangan disini
biarpun ramai kawan2 yg sudah tiada disini... tp masih ade lg 2 org kawan yg mmg sekepala
semoga apa yg saya buat ni adalah yg terbaik..
semuanya demi mencapai cita2 dan membanggakan org tua...

saya pasti ada yang merindui saya di JB..terutama Mr F.. i miss u too... sabar ye...hehehehehe





No comments:

Post a Comment