I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Monday, June 13, 2011

tujhe dekha toye jaana sanam...

me n mr F

minggu lepas kami jumpa... dah dua bulan x jumpa dia.
ntah kenapa masing2 mcm malu2 je..
bila dia tgk saya...saya rasa mcm pipi ni merah je (poyo je kan)
bila dah lama berjauhan ni rasa rindu tu x terkata..
tu yg bula jumpa masing sunyum2 simpul..hahahahahah

seronok juga dapat jumpa dia.. kami jalan2 kat bandaraya jb..
cuma terkilan nak tgk wayang x dpt sbb ramai sgt...
baru nak tgk KL Gangster..huuuuu

masa saya nak balik BP... tetiba je dia nyanyi kat telinga saya...
tujhe dekha toye jaana sanam~~~~~~
ntah apehal tetiba dia nyanyi lagu tu...
saya rasa mcm nak jatuh je jantung...hehehehehehe
masa saya naik bas dia tgk je.... mcm sy nak pg jauh je
padahal bo je...awwww so sweet.....

me n mr F.... sayang dia

No comments:

Post a Comment