I Love My Life

Ku bersyukur pada-Nya atas segala nikmat yang diberi... i love myself, my family n all my friends...

Thursday, June 23, 2011

Maharaja Lawak jadi fenomena....



hari ni kami ada final show untuk program interpersonal skill-INSEP. Best sebab semua buat yang terbaik. kami disuruh membuat sebuah persembahan , x kesah pun pasal ape janji all must be in english..

So rata2 kami buat sketsa, and antara tajuk yang common is pasalinterview. Group saya pon buat pasal interview. Sapa director?? tetttttt saya la... tp atas gabungan idea kawan2 yang lain akhirnya terhasillah satu karya seni..ewaaaaahhh

Best gak persembahan mereka.Tapi yang saya perhatikan , demam maharaja lawak melanda kami semua.. Mana xnya.. watak2 seperti MAEL LAMBUNG turut mewarnai persembahan merekan... ada juga nama rozie tiger disebut2.... hahahahahah. Bagi group saya, ada gak watak gangster "hafiz Dragon" ..hahaha x tahu lah dri mana dtg nama tu.. mungkin pengaruh KL gangster kot.

Biarpun kumpualan kami x menang. Tapi saya rasa bangga sebab kami dah buat yg terbaik. Dan semua orang bersusah payah menghafal dialog dlm bahasa inggeris. Itu kira satu kemajuan gak la.. sebab kita ni jrang nak menggunakan bahasa ingger
is dalam komunikasi. tapi kami ttp pulang dgn sebiji hamper sbb kami menang dalam acara tower building... yeahhhhhhh(tepuk2)




Selain itu..kumpulan faveret saya SEPAH pun semakin menjadi ikutan. Trademark diorg sampai terikut2 jadinya. Kat facebook pun berlambak tagline diorg dlm gelanggang yang jadi ikutan. antara yang slalu saya guna haaaaaaaa~semput lagi...hahahahaha Kala nak tahu masa tu dirang tiru ala2 rancangan semanis kurma. tapi diubah kepada manisnya kurma ini.. Baru tadi saya tgk rancangan semanis kurma.Automatik terbayang muka uztazah bahyah tu jadi muka jep sepah... mmg loooool.... betapa watak diorg tu mmg berkesan.... hahahahaha



Agak2 maharaja lawak final esok sapa menang eh??? semua peserta hebat2 belaka. Peace yawwwww


No comments:

Post a Comment